مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-17سياسي

7 لحظه ای که کودکان به آرامش نیاز دارند/ در این زمان ها عصبانی نشوید


لحظاتی در زندگی کودکان وجود دارد که در آن دوران سخت نیازمند آرامش و محبت والدین هستند ، درحالیکه واکنش های بالعکس آن چون خشونت و عصبانیت تآثیرات زیادی در ابعاد شخصیت بچه ها در آینده خواهد گذاشت.

- در دوران کودکی بچه هایشان ایفا کنند.

ظرفیت های شناختی، فکری و روانی که خداوند در دستگاه عصبی نوزاد قرار داده پس از تولد به فعلیت می رسد و چند سال ابتدایی زندگی برای هر کودکی بسیار حائز اهمیت است که چطور شخصیت و روان او در بزرگسالی خواهد بود.

یک نظر پرداز روانشناسی معتقد است که غرایز و آرزوهای ما در دوران کودکی ایجاد می شود و سپس بزرگسالی ما را می سازد، بنابراین انسان ها سعی دارند به آرزوهایی که در دوران کودکی شان ایجاد کرده اند، برسند و در واقع بزرگسالی ادامه تجربیات دوران کودکی است.

       بنابراین والدین باید آگاه باشند که لحظات حیاتی در دوران کودکی فرزندانشان وجود دارد که بچه ها در این دوران نیاز به احساس آرامش و امنیت بیشتر دارند و در این زمان ها والدین نباید عصبانی یا پرخاشگر و خشمگین شوند.

به چند نمونه از این زمان های حساس می پردازیم: 1-وقتی کودک شب از ترس خوابش نمی بره مادر و پدر در این زمان که بچه ممکن است در خواب کابوس دیده باشد یا به هر دلیلی ترسیده ، به جای عصبانی شدن و اینکه به بچه بگویند: بگیر بخواب! تو همیشه باعث بدخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 لحظه ای که کودکان به آرامش نیاز دارند/ در این زمان ها عصبانی نشوید

7 لحظه ای که کودکان به آرامش نیاز دارند/ در این زمان ها عصبانی نشوید