مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-17ورزشي

زیرساخت های ورزش معلولان متناسب با جهانی شدن ما نیست


رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با تاکید بر ضرورت انگیزه دادن به ورزشکاران به ویژه معلولان، تصریح کرد: متاسفانه زیرساخت ها در حوزه ورزش معلولان و سایر حوزه های ورزشی نیز متناسب با جهانی شدن ما نیست.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با تاکید بر ضرورت انگیزه دادن به ورزشکاران به ویژه معلولان، تصریح کرد: متاسفانه زیرساخت ها در حوزه ورزش معلولان و سایر حوزه های ورزشی نیز متناسب با جهانی شدن ما نیست.

مهران تیشه گران در حاشیه سفر به خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وزیر ورزش دولت سیزدهم، از خانواده و جنس ورزش بوده، خود قهرمان در حوزه ورزش است و درد ورزش را می داند.

وی افزود: از ایشان و دولت سیزدهم انتظار می رود بیش از گذشته برای جامعه ورزش تلاش کند؛ با توجه به اینکه ایشان برنامه های منسجمی دارند، توقع می رود ورزش، امکانات ورزشی و سطح ورزش کشور به مراتب بالاتری برسد.

رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با بیان اینکه امیدواریم جامعه ورزش نیز با این وزیر همراهی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: وزارت ورزش باید انگیزه و شرایط را برای ورزشکاران فراهم کند تا برای مسابقات آماده شوند که این امر تنها با حمایت مادی و معنوی محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزش معلولان متناسب با جهانی شدن ما نیست

زیرساخت های ورزش معلولان متناسب با جهانی شدن ما نیست