مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-17دانش

اولویت آموزش حضوری در دانشگاه کوثر بجنورد با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است


رییس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنوردگفت: اولویت حضوری شدن آموزش ها در این مجموعه برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنوردگفت: اولویت حضوری شدن آموزش ها در این مجموعه برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

علیرضا حسینی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تمام آموزش های دانشجویان در دانشگاه تک جنسیتی کوثر از پانزدهم آبان ماه حضوری نخواهد شد، اظهار کرد: حضوری شدن دانشگاه ها با تصمیم شورای عالی هر استان اتفاق می افتد و حضوری شدن آموزش ها نیازمند اولویت بندی ها و بررسی های بیشتر است که در جلسه ای با حضور رؤسای دانشگاه های استان انجام می شود.

وی اعلام کرد: از پانزدهم آبان ماه ارائه آموزش ها به دانشجویان رشته های مقاطع تکمیلی و آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که نیازمند حضور در کارگاه ها و آزمایشگاه ها هستند به صورت حضوری به شکل تدریجی آغاز می شود.

حسینی بیان کرد: دانشگاه تک جنسیتی کوثر در حال حاضر چهار هزار دانشجوی در حال تحصیل در 22 رشته دارد که اقدامات لازم برای حضوری شدن آنها بر اساس اولویت بندی لازم، انجام می شود.

بهره برداری از فاز نخست ساختمان آموزشی رییس دانشگاه تک جنسیتی کوثر در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت پروژه ساختمانی این دانشگاه نیز گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت آموزش حضوری در دانشگاه کوثر بجنورد با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است

اولویت آموزش حضوری در دانشگاه کوثر بجنورد با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است