مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-16بين الملل

آزادی های جدید در سواحل عربستان


فرانس پرس در گزارشی آورده است که زنان در ساحل شهرک اقتصادی ملک عبدالله می توانند بیکینی پوشیده، قلیان بکشند و حیوانات خانگی همراه داشته باشند.

- فرانس پرس در گزارشی آورده است که زنان در ساحل شهرک اقتصادی ملک عبدالله می توانند بیکینی پوشیده، قلیان بکشند و حیوانات خانگی همراه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فرانس پرس گزارشی درباره افتتاح ساحل پیور بیچ در شهرک اقتصادی ملک عبدالله در عربستان منتشر کرد؛ شهرکی که تجربه جدید و منحصر به فردی را در عربستانی که به محافظه کاری شدید شناخته شده، ارائه می دهد.

در این گزارش آمده است که ساحل پیور بیچ که در اوت 2021 افتتاح شده، تجربه جدید و منحصر به فردی در عربستان که به شدت محافظه کار بوده، ارائه می دهد به گونه ای که افراد در روز از آب های فیروزه ای و ماسه سفید بدون هیچ محدودیتی لذت می برند، زنان اجازه پوشیدن بیکینی دارند، می توانند قلیان بکشند و حیوانات خانگی همراه خود داشته باشند.

در این ساحل پس از غروب آفتاب موسیقی غربی نیز نواخته می شود.

به نقل از میدل ایست نیوز، یکی از بانوان عربستانی به فرانس پرس گفت از این وضعیت خوشحال است چرا که می تواند به این ساحل آمده و از امکانات آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی های جدید در سواحل عربستان

آزادی های جدید در سواحل عربستان