مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-16فرهنگي

اعلام فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر


فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به صورت باکلام و بی کلام در بخش های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، - فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به صورت باکلام و بی کلام در بخش های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، با اعلام دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی به صورت باکلام و بی کلام در بخش های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده منتشر شد.

فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سلیقه شنیداری مخاطبان، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق و همچنین شناسایی، تبیین چهارچوب ها و استانداردهای کیفی گونه های مختلف موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

صاحبان آثار از پانزدهم آبان ماه می توانند، تمامی آلبوم های صوتی که دارای مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای رسمی بوده و درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر

اعلام فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر