مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-16سياسي

حضور دانشجویان ایلامی در یادمان های دفاع مقدس


مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد 32 نفر از دانشجویان خواهر مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به اردوی دو روزه درون استانی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حاشیه مراسم اعزام دانشجویان خواهر این دانشگاه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان ایلام توqیح داد:اردوهای راهیان نور متجلی و احیاگر فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و روحیه دفاع از آرمان های والای انقلاب و نظام است.

مناطق عملیاتی استان به عنوان مقصد کاروان های راهیان نور دانشجویی، قدمگاه کسانی است که در دوران دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی و اخلاص و عبودیت را در مقطعی از تاریخ در عمل معنا کردند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهدا و رزمندگان در سنگر دفاع از کیان جمهوری اسلامی و پاسداری و صیانت از آرمان های نظام رسالت و تکلیف خود را ادا کردند، خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان دانشجویان و جوانان ایران اسلامی نیز وظیفه و تکلیف آنان این است که در سنگر کسب علم و دانش، نهایت تلاش خود را برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در ابعاد مختلف به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشجویان ایلامی در یادمان های دفاع مقدس

حضور دانشجویان ایلامی در یادمان های دفاع مقدس