مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-16اقتصادي

علت پیش بینی نشدن بورس از زبان مشاور دژپسند


وحید شقاقی با بیان این که اقتصاد ایران یک اقتصاد پیش بینی ناپذیری است، گفت: وقتی متغیرهای اقتصاد به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستند، همه این پیش بینی ناپذیری در بازار سرمایه تخلیه می شود.

- ، وحید شقاقی در کلاب هاوس با موضوع زلزله در بورس؛ از زیرزمین مشکوک تا استعفای رییس، اظهار داشت: بنده مشاور آقای دژپسند بودم و بازار را 2 سال است دنبال می کنم.

از آخر سال 98 به آقای محمدی و دژپسند و قالیباف اصل و بعدا به آقای دهقان دهنوی مکرر نامه نوشتم و هشدار دادم و ایرادها را اشاره کردم.

وی با بیان این که اقتصاد ایران یک اقتصاد پیش بینی ناپذیری است و این پیش بینی ناپذیری در همه بازارها خود را نشان می دهد، افزود: در بخش های مختلف از جمله بازار سرمایه، این پیش بینی ناپذیری را می بینیم.

نوسان نرخ ارز و شاخص ها بسیار بالاست و هر یک در بازار سرمایه تخلیه می شود، بنابراین تا زمانی که این مساله را نتوانیم حل کنیم مشکل پابر جاست.

این کارشناس اقتصادی با ذکر این نکته که وقتی متغیرهای اقتصاد به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستند، همه این پیش بینی ناپذیری در بازار سرمایه تخلیه می شود، تصریح کرد: از آذر و آبان 98 که تاخر بازار سرمایه نسبت به بقیه بازارهای دارایی مد شد و سیل نقدینگی به این بازار سرازیر شد، پیش بینی می شد بازارهای تماما سبز از آذر 98 شروع شود و تا 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت پیش بینی نشدن بورس از زبان مشاور دژپسند

علت پیش بینی نشدن بورس از زبان مشاور دژپسند