مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-16بين الملل

وکیل آنگ سان سوچی حکم سکوت گرفت


وکیل رهبر عزل شده میانمار اعلام کرد، مقامات حکومت نظامی میانمار برای وی دستور سکوت صادر کرده اند چرا که تاکید دارند ارتباطات وی باعث بی ثباتی می شود.

- وکیل رهبر عزل شده میانمار اعلام کرد، مقامات حکومت نظامی میانمار برای وی دستور سکوت صادر کرده اند چرا که تاکید دارند ارتباطات وی باعث بی ثباتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه های دولتی میانمار از تحولات مربوط به پرونده های حقوقی آنگ سان سوچی، رهبر سرنگون شده این کشور که پس از کودتای فوریه تنظیم شده اند، گزارشی نمی دهند و خین مائونگ زاو ، وکیل وی تنها منبع اطلاعات عمومی درباره روند دادرسی و سلامتی آنگ سان سوچی محسوب می شود.

خین مائونگ زاو در پستی در فیس بوک نوشت: من از صحبت کردن با رسانه ها، دیپلمات ها، سازمان های بین المللی و دولت های خارجی منع شدم.

وی سپس جزییات کامل این دستور سکوت را منتشر کرد.

در این دستور سکوت آمده است: ارتباطات خین مائونگ زاو می تواند باعث آزار و اذیت، لطمه زدن به شخصی که طبق قانون عمل می کند، آشوب و بی ثباتی صلح و آرامش عمومی شود.

برخی از رسانه های محلی و خارجی و رسانه های غیرقانونی اخبار و اطلاعات جعلی را منتشر می کنند که می تواند باعث بی ثباتی کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل آنگ سان سوچی حکم سکوت گرفت

وکیل آنگ سان سوچی حکم سکوت گرفت