مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-16بين الملل

توصیه نوری المالکی به رسیدگی به «اجحاف» انتخاباتی؛ مقتدی الصدر واکنش نشان داد


درخواست رییس ائتلاف دوله القانون از کمیساریای عالی انتخابات عراق برای رسیدگی به «اجحاف» های انتخاباتی، با واکنش رهبر جریان صدر عراق همراه شد و از آن ابراز تعجب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نوری المالکی نخست وزیر پیشین عراق و رییس ائتلاف دوله القانون که پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات به همراه ائتلاف سنی تقدم به ریاست محمد الحلبوسی ، با 37 کرسی در رده دوم پس از جریان صدر قرار گرفت، از کمیساریای عالی انتخابات خواست تا موارد اجحاف و اختلال در نتایج انتخابات رسیدگی کند.

به نوشته قانونی و طبق قانون اساسی، جدی بگیرد.

رییس ائتلاف دوله القانون و نخست وزیر پیشیت عراق (2006 تا 2014)، گفت: ما به صراحت می گوییم که با خواسته ها برای اصلاح اختلال ها همراه هستیم و با هرج و مرجی که ممکن است در نتیجه عدم اطمینان خاطر رقبا از نیروهای سیاسی ملی ایجاد شود، همراه نیستیم .

پس از این موضع گیری، صالح محمد العراقی ، چهره نزدیک به مقتدی صدر، با انتشار متنی و با تصریح به این امر که این سخنان از جانب شخص مقتدی الصدر است به این بیانیه نوری المالکی واکنش نشان داد.

وی نوشت: در گذشته، یعنی پیش از سقوط دیکتاتور و ستمگر بزرگ در عراق، ما سخنان زیبایی درباره شجاعت، ایمان، عشق به میهن و فداکاری های حزب الدعوه می شنیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نوری المالکی به رسیدگی به «اجحاف» انتخاباتی؛ مقتدی الصدر واکنش نشان داد

توصیه نوری المالکی به رسیدگی به «اجحاف» انتخاباتی؛ مقتدی الصدر واکنش نشان داد