مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-16سياسي

نیاز سالانه ساوه به چهار مدرسه جدید/ کمبود 70 مدرسه


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرپذیر بودن ساوه موجب شده است که این شهرستان سالانه به چهار مدرسه جدید نیاز داشته باشد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرپذیر بودن ساوه موجب شده است که این شهرستان سالانه به چهار مدرسه جدید نیاز داشته باشد.

حجت الاسلام محمد سبزی شنبه 24 مهرماه در آیین کلنگ زنی دو واحد آموزشی خیرساز در منطقه امیرکبیر ساوه اظهار کرد: در حال حاضر حدود 70 مدرسه در ساوه کمبود داریم که احداث 10 مدرسه ضروری است و هم اکنون برخی از مدارس به صورت دو شیفته فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در امور خیرخواهانه از نشانه های صالحان و افراد با ایمان است، افزود: در شهرستان ساوه بسیاری از مدارس خیرساز هستند و میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سطح استان و کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: سالانه هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی ساوه افزوده می شوند و با این میزان افزایش جمعیت دانش آموزی احداث چهار مدرسه در سال ضرورت دوچندان دارد که امیدواریم با واگذاری زمین مورد نیاز با کاربری آموزشی بتوان سرانه فضای آموزشی را ارتقا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز سالانه ساوه به چهار مدرسه جدید/ کمبود 70 مدرسه

نیاز سالانه ساوه به چهار مدرسه جدید/ کمبود 70 مدرسه