مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-16سياسي

تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی ایلام منعقد می شود


مصمم به استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

- در دیدار فرمانده انتظامی و رییس جهاددانشگاهی استان عنوان شد؛ تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی ایلام منعقد می شود ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مصمم به استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

سردار دلاور القاصی مهر در دیدار رییس جهاددانشگاهی استان که به مناسبت هفته ناجا انجام شد، اظهارکرد: پیام مقام معظم رهبری در هفته ناجای امسال هم انرژی بخش و روحیه بخش بود و هم مسئولیت سربازان این نیرو را در قبال مردم بیشتر کرده است.

وی با اشاره شعار امسال هفته نیروی انتظامی یعنی پلیس هوشمند ، امنیت پایدار ، اظهار کرد: پلیس در کنار اقدامات مقابله ای با مخلان نظم و امنیت در کارهای خدماتی و فرهنگی به سمت استفاده حداکثری از تکنولوژی ها و فناوری های روز حرکت کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: هوشمندسازی پلیس، موجب تسهیل و تسریع در ارائه خدمات انتظامی به اقشار مختلف مردم و سرعت مضاعف خدمات می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی در راستای گسترش فرهنگ انقلابی تلاش می کند که با ارائه خدمات مطلوب به مردم، مستقر کردن مددکاران و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی ایلام منعقد می شود

تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی ایلام منعقد می شود