مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-16سياسي

7 مستند درباره مناطق کم برخوردار خوزستان تولید می شوند


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان گفت: هفت منطقه کم برخوردار خوزستان شامل منبع آب، حصیرآباد، ملاشیه و شلنگ آباد در اهواز، هویزه، - اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط حوزه هنری خوزستان هفت مستند در هفت منطقه کم برخوردار این استان تولید شده است که این مناطق شامل منبع آب، حصیرآباد، ملاشیه، شلنگ آباد در اهواز، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد هستند که کار تولید مستندات این مناطق به پایان رسیده است.

وی از بررسی ایده ها و طرح های بسیار برای اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: مهدی طرفی سه مستند نونهالان ، کشتی نوح و ملاشیه ، ایوب مروانی پور مستند شهر من هویزه ، سید کاظم و رضا حیاتی مستند در حاشیه و سید عدنان طاهری مستند زندگی من را ساختند.

حیاتی با اشاره به اینکه تولید این مستندها با دشواری های بسیاری همراه بود، افزود: اجرای این مستندها همراه با پیک پنجم مبتلا شد و حالش اکنون مساعد و خطر ویروس رفع شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان در خصوص فاز دوم این طرح گفت: در فاز دوم این طرح تلاش ما به سمت آموزش می رود تا با استفاده از ظرفیت های خود در مناطق کم برخوردار بتوانیم اقدامات هنری مطلوبی را انجام دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مستند درباره مناطق کم برخوردار خوزستان تولید می شوند

7 مستند درباره مناطق کم برخوردار خوزستان تولید می شوند