مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-16سياسي

عدم تحقق مسوولیت اجتماعی شرکت های خوزستان موجب عقب افتادگی این استان شده است


متاسفانه عملی نشدن مسوولیت های اجتماعی شرکت های مستقر در خوزستان موجب عقب افتادگی این استان از منابع و منافع اولیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه سفر به خوزستان اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از شرکت های مستقر در خوزستان به تعهدات اجتماعی خود عمل نکرده و به دلیل این بی مسوولیتی منابع کافی برای امورات زیر بنایی مانند آب وفاضلاب، جاده و .

وجود ندارد.

اجرایی نشدن مسوولیت های اجتماعی موجب عقب افتادگی خوزستان از منابع و منافع اولیه شده است.

رضایی بیان کرد: نبود امکانات درست و مناسب موجب شده تا با اتفاقاتی مثل زلزله اخیر بیش از یکهزار واحد مسکونی دچار آسیب جدی شوند.

وی افزود: وضعیت راه های منتهی به مناطق زلزله زده به گونه ایست که حتی امکان خدمات رسانی هم وجود ندارد و این امر با مشکلاتی مواجه شده است.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: شرکت ملی نفت این مسوولیت اجتماعی را پذیرفته و سایر شرکت ها و کارخانجات باید این مسوولیت را بپذیرند همچنین لازم است استاندار خوزستان برای عملی شدن تعهدات این شرکت ها با تمام توان پای کار باشد.

وی ادامه داد: باید دفتر مسوولیت های اجتماعی ارزش افزوده و محیط زیست تهیه شود و به صندوقی تبدیل شود که سالانه حداقل 50 هزار میلیارد ریال از طریق این صندوق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحقق مسوولیت اجتماعی شرکت های خوزستان موجب عقب افتادگی این استان شده است

عدم تحقق مسوولیت اجتماعی شرکت های خوزستان موجب عقب افتادگی این استان شده است