مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-16اجتماعي

رفع مشکلات بهزیستی در اولویت قرار دارد


استاندار زنجان با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل بهزیستی از اولویت های کاری پیش رو در استان به شمار می رود، گفت: معلولان همان قدر حق حیات و بهره مندی از زیست بوم اجتماعی، - ایسنا/زنجان استاندار زنجان با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل بهزیستی از اولویت های کاری پیش رو در استان به شمار می رود، گفت: معلولان همان قدر حق حیات و بهره مندی از زیست بوم اجتماعی، فردی، ملی و بین المللی دارند که یک فرد غیرمعلول دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی روز گذشته (23 مهرماه) در دیدار با شماری از نابینایان و سالمندان بهزیستی استان افزود: بهزیستی در تصویر بزرگ عدالت قرار می گیرد، با توجه به مشکلات اقتصادی کشور در سال های گذشته به طور معمول هر چیز دیگری غیر از اقتصاد به مستحبات تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مسئله اقتصاد همواره بر همه مسائل دیگر غلبه کرده است، ادامه داد: وقتی به مسائل بهزیستی، اجتماعی و آسیب ها می رسیم، به میزان زیادی منفعلانه عمل می کنیم که باید به طور مستقل به آن فکر کرد و نباید از این مسائل به سادگی رد شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به درخواست های نمایندگان جامعه معلولان زنجانی در این جلسه برای حل مشکلات مبتلابه این قشر، اظهار کرد: امروز کشور و استان زنجان به لحاظ بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات بهزیستی در اولویت قرار دارد

رفع مشکلات بهزیستی در اولویت قرار دارد