مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-16بين الملل

عمده استفاده غیرمجاز آب در گلستان به وسیله حفر چاه است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: عمده استفاده غیرمجاز از منابع آب به وسیله حفر چاه است و در بخش آب سطحی و سدهای استان نیز گاهی استفاده های غیرمجازی صورت می گیرد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: عمده استفاده غیرمجاز از منابع آب به وسیله حفر چاه است و در بخش آب سطحی و سدهای استان نیز گاهی استفاده های غیرمجازی صورت می گیرد.

سیدمحسن حسینی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گلستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: منابع آب در استان محدود است و سرانه آبی یک گلستانی از سرانه یک ایرانی کمتر است و روزبه روز این عدم تعادل به نفع کسری جلو می رود.

وی افزود: از سال گذشته تلاش کردیم در بخش آموزش های همگانی عمومی منابع آب در استان چه در بخش بزرگسالان و چه کودکان، اقداماتی انجام دهیم تا بتوانیم در آینده نزدیک نتایج آن را مشاهده کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: تمام تلاش ما این است با همه روش ها اعم از آموزشی، فرهنگی، حاکمیتی، بازدارنده و سلبی تعادل را بین تولید و مصرف پیدا کنیم و در این زمینه زحمت زیادی به عزیزان نیروی انتظامی می دهیم و از شما هم به عنوان شهروند و هم مجموعه حاکمیتی قدردانی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده استفاده غیرمجاز آب در گلستان به وسیله حفر چاه است

عمده استفاده غیرمجاز آب در گلستان به وسیله حفر چاه است