مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-16فرهنگي

رضا بهبودی: اعتراف کنم هنوز «جن گیر» را ندیده ام!


بازیگر «روایت ناپدید شدن مریم» مهمترین ویژگی این فیلم سینمایی این است که خود را ترسناک نشان نمی دهد اما کم کم جای خود را در روان تماشاگر باز می کند و این توفیق خاصی ست که با توجه به مولفه های فرهنگی حاصل شده است.

- بازیگر روایت ناپدید شدن مریم مهمترین ویژگی این فیلم سینمایی این است که خود را ترسناک نشان نمی دهد اما کم کم جای خود را در روان تماشاگر باز می کند و این توفیق خاصی ست که با توجه به مولفه های فرهنگی حاصل شده است.

رضا بهبودی بازیگر فیلم سینمایی روایت ناپدید شدن مریم به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته که این روزها در صفحه هنروتجربه در پلتفرم هاشور به صورت آنلاین اکران شده است، در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه در ابتدا پیشنهاد بازی در این فیلم را نپذیرفته است، بیان کرد: در ابتدا فیلمنامه برایم مبهم و این ابهام قطعا روی کاغذ بیشتر بود و متوجه نمی شدم که قرار است کار چگونه سروشکل نهایی به خود بگیرد، همین موضوع باعث شد در ابتدا پیشنهاد بازی را رد کنم.

وی با بیان اینکه تاکنون در 2 اثر با محمدرضا لطفی کارگردان همکاری داشته است، مطرح کرد: از نظر من ایشان فیلمسازی است که در نهایت جهان اثر را در ذهن خود دارد و در حد مقدورات و به گونه ای که بشود به کاغذ منتقل کرد، آن را به نگارش در می آورد این موضوع در همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا بهبودی: اعتراف کنم هنوز «جن گیر» را ندیده ام!

رضا بهبودی: اعتراف کنم هنوز «جن گیر» را ندیده ام!