مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 01:452021-10-15اقتصادي

تحویل و تحول اراضی داخل و خارج حریم شهرهای استان اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای کسب رضایت مردم این اداره کل با همراهی مجموعه منابع طبیعی استان مصمم است تا عملیات تحویل و تحول اراضی ملی داخل و خارج حریم شهرها با سرعت انجام پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه بررسی و برنامه ریزی پیرامون نحوه اجرای تفاهم نامه تنظیمی بین انجام داده و در خارج از حریم واقع بود پس از گسترش شهرها به داخل حریم انتقال یابد.

قاری قرآن افزود: این موضوع مشکلات زیادی را در زمینه های مرتبط با کاربری ها، سرمایه گذاری ها و .

ایجاد می کرد و فرآیند طولانی و زمان بری داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در راستای این تفاهم نامه و کسب رضایت مردم، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان عزم جدی دارد تا با سرعت اراضی ملی خارج حریم را به متولی آن واگذار کند و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز مصمم است تا اراضی ملی داخل حریم را به راه و شهرسازی تحویل دهد.

وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد کارگروهی برای این اقدام اختصاص داده شود و ادارات شهرستان ها مطابق با برنامه زمان بندی در نظر گرفته شده اقدامات مرتبط با تحویل و تحول را انجام دهند.

قاری قرآن تاکید کرد: تسریع در تحویل و تحول، در افزایش دقت در حفاظت از اراضی دولتی در شهرها و حفظ و حراست از حقوق بیت المال تاثیر بسزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل و تحول اراضی داخل و خارج حریم شهرهای استان اصفهان

تحویل و تحول اراضی داخل و خارج حریم شهرهای استان اصفهان