مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 23:352021-10-15اقتصادي

کشت زعفران در سایه اجرای بسته های حمایتی توسعه می یابد


سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: اجرای بسته حمایتی زعفران یک اقدام زیربنایی است و نگرانی صادرکنندگان و کشاورزان را برای سال های آتی برطرف می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: اجرای بسته حمایتی زعفران یک اقدام زیربنایی است و نگرانی صادرکنندگان و کشاورزان را برای سال های آتی برطرف می کند.

شهرام عیدی زاده در خصوص بسته سیاست های حمایتی زعفران و اثرات آن بر تولید این محصول اظهار کرد: شورای قیمت گذاری برای اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در اواخر شهریور ماه سال جاری به استناد مفاد قانون اصلاح تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی بسته سیاستی حمایت از زعفران را تصویب و وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای به وزارتخانه های جهاد کشاورزی، امور اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه و نیز سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک کشاورزی تصویب نامه این شورا در زمینه بسته سیاستی حمایت از زعفران را ابلاغ کرد.

وی افزود: در این بسته حمایتی حداقل قیمت برای خرید توافقی زعفران که توسط اتحادیه های تعاونی روستایی و تولیدی و سایر اتحادیه های کشاورزی تصویب می شود، برای زعفران ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت زعفران در سایه اجرای بسته های حمایتی توسعه می یابد

کشت زعفران در سایه اجرای بسته های حمایتی توسعه می یابد