مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 21:202021-10-15اقتصادي

کاهش دو ساعته فاصله اصفهان-شیراز با افتتاح آزادراه 7000 میلیاردی


شیراز به عنوان یکی از ابرپروژه های راه سازی در کشور که حدود دو ساعت زمان سفر بین این دو استان را کاهش می دهد در مراحل پایانی قرار داشته تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزادراه اصفهان شیراز که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت تا کنون حدود 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس وعده های مسئولان این وزارتخانه تا پایان امسال یا نهایتا اوایل 1401 به بهره برداری خواهد رسید که می تواند 130 کیلومتر میسر تردد و حدود دو ساعت از زمان تردد بیت استان های اصفهان و شیراز را کوتاه تر کند.

رستم قاسمی –وزیر راه و شهرسازی- در بازدید هفته گذشته خود از این آزادراه اظهار کرد: طول مسیر تا قطعه ششم210 کیلومتر است که 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قطعه 7 نیز بالغ بر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم طبق تفاهمی که هفته گذشته با وزارت دفاع داشتیم، در سرمایه گذاری مشترک دو وزارتخانه بتوانیم احداث قطعه هفت را هم سرعت دهیم.

وی افزود: بخشی از احداث قطعه 8 این آزادراه را شهرداری شیراز و بخشی دیگر را طبق توافقی که داشتیم، وزارت دفاع بر عهده گرفته است.

در تلاش هستیم احداث این آزادراه را سرعت دهیم که بتوانیم آن را که جزو طولانی ترین آزادراه های کشور است، هرچه سریعتر به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دو ساعته فاصله اصفهان-شیراز با افتتاح آزادراه 7000 میلیاردی

کاهش دو ساعته فاصله اصفهان-شیراز با افتتاح آزادراه 7000 میلیاردی