مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-15سياسي

عملکردها و زحمات نیروی انتظامی در جامعه تبیین شود


هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا اقشار مختلف جامعه با خدمات و فعالیت های پلیس آشنا شوند و عملکردها و زحمات نیروی انتظامی در جامعه تبیین و تشریح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو عصر جمعه در دیدار فرماندهی و مدیران انتظامی شهرستان گناوه با تبریک هفته ناجا و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ناجا از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی تقدیر کرد و اظهار داشت: نظم و امنیت عمومی موجود جامعه مدیون و مرهون خون پاک شهدا و تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم پلیس و نیروی انتظامی است و جامعه همواره قدردان زحمات نیروی انتظامی بوده و هست.

فرماندار گناوه افزود: نیروی انتظامی علاوه بر حوزه انتظامی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی هم مأموریت های دارد و در این زمینه مشغول فعالیت و خدمت رسانی است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت و حساسیت خدمات نیروی انتظامی برای مردم تبیین شود گفت: فعالیت ها و تلاش های نیروی انتظامی به طور برجسته در جامعه بازگو و بیان شود تا ضمن حمایت و اطلاع جامعه از تلاش ها و فداکاری های نیروی انتظامی، جامعه این نیرو را در انجام مأموریت ها همراهی کند که حرکت خیرین امنیت ساز در این راستا است.

فرماندار گناوه افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا اقشار مختلف جامعه با خدمات و فعالیت های پلیس آشنا شوند و عملکردها و زحمات نیروی انتظامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکردها و زحمات نیروی انتظامی در جامعه تبیین شود

عملکردها و زحمات نیروی انتظامی در جامعه تبیین شود