مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-15پزشكي

طرح توسعه بیمارستان ولایت ساری اجرا می شود


معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا گفت: طرح توسعه بیمارستان ولایت ساری با 32 تخت ویژه بانوان و با مساحت هزار مترمربع اجرا می شود.

- ، سرهنگ احمد عبد اللهی عصر جمعه در حاشیه کلنگ زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت ساری بیمارستان ولایت از برو تأسیس تاکنون خدمات زیادی در استان ارائه کرده است افزود: برای توسعه بیمارستان 32 تخت در بیمارستان ولایت در سال جاری افزوده شد.

وی با بیان اینکه طبق سیاست علوم پزشکی و وزارت بهداشت و نیروهای مسلح مقرر شد 45 درصد تخت ها به زنان و اطفال تخصیص داده شود، افزود: دنبال این هستیم خدمات در شأن مردم ارائه دهیم و اسلامی بودن خدمات حائز اهمیت است.

وی با اشاره به فعال بودن بخش زنان بیمارستان ولایت گفت: اقبال زیادی از این بخش شده است و از این رو با ورود یک خیر نقشه توسعه بیمارستان طراحی شد.

سرهنگ عبدالهی با اشاره اینکه ازدیاد نسل یکی از دغدغه ها است ادامه داد از این رو بخش زنان و درمان ناباروری را طراحی کردیم، و این مرکز در پنج طبقه طراحی شد که کلینیک زنان و ناباروی، اتاق عمل، آن ای سی یو، از جمله بخش ها است.

معاون سلامت سپاه کربلا با بیان اینکه بخش بستری و زنان و اطفال در بیمارستان ولایت احداث می شود، گفت به دنبال آن هستیم طرح انطباق از بدو ورود تا ترخیص در آن اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بیمارستان ولایت ساری اجرا می شود

طرح توسعه بیمارستان ولایت ساری اجرا می شود