مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-15سياسي

ارمغان غربی ها برای ملل مختلف غارت و اشغال بوده است


در شرایطی که دشمن تلاش دارد بر اذهان و قلوب مردم تأثیر بگذارد باید هوشیار باشیم و فریب توطئه های بدخواهان و غرب را نخوریم.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی که دشمن تلاش دارد بر اذهان و قلوب مردم تأثیر بگذارد باید هوشیار باشیم و فریب توطئه های بدخواهان و غرب را نخوریم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، امروز (جمعه-23 مهرماه) در یادواره شهید الله کرم محمود صالحی در میان عشایر روستای اورگان شهرستان چادگان اظهار کرد: بیان شجاعت ها، دلاوری ها، حماسه آفرینی ها و ایثارگری های عشایر قابل توصیف نیست چرا که نقش عشایر در حفظ امنیت کشور در ادوار مختلف تاریخ مثال زدنی بوده است.

وی گفت: تاریخ عشایر پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شامل دو دوره متفاوت است که یک دوره بعد از استقرار رژیم منحوس پهلوی و یک دوره هم در زمان حکومت های پیش از سلطنت پهلوی است.

تا قبل از حکومت پهلوی همیشه قوای مسلح کشور از عشایر شکل می گرفت و قوای مسلح ثابت کشور تنها حدود دو هزار نفر بودند که وظیفه حفاظت از ارگ سلطنتی را برعهده داشتند و در این زمان این عشایر بودند که در هنگام هجوم بیگانگان به کشور به میدان های نبرد می شتافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حتی بعد از واقعه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمغان غربی ها برای ملل مختلف غارت و اشغال بوده است

ارمغان غربی ها برای ملل مختلف غارت و اشغال بوده است