مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-15سياسي

آمریکا به دنبال تقویت داعش در افغانستان است


امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکا به دنبال تقویت داعش در افغانستان است، گفت: آمریکا به دنبال مشروعیت در حضور دوباره خود و همچنین ناامن کردن مرزهای ایران اسلامی است.

- ، حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به نمازجمعه خونین خان آباد افغانستان که پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی گویای فاجعه خون بار بود که از آن به مثابه یک حادثه تلخ و جانکاه یاد کردند، ابراز کرد: آمریکایی ها تلاششان این است که در افغانستان مجدداً داعش را تقویت کنند چرا که در برابر طالبان بایستند و نظم و امنیت در این کشور از بین برود.

وی با بیان اینکه دیگر هدف آمریکا از تقویت داعش در افغانستان این است که خفت و خواری که این کشور دچار شد و با رسوایی افغانستان را ترک کردند، بار دیگر مشروعیت پیدا کرده و زمینه حضور مجددشان را در افغانستان مجدداً فراهم کنند، افزود: آمریکا در 20 سال گذشته چه کرده است؟ تولید مواد مخدر، ناامنی، عقب ماندگی مردم و… در مدت حضور آمریکا در افغانستان چندین برابر شد و این دستاورد حضور آمریکا در این منطقه است.

ضرورت های مذاکره امام جمعه آرادان با بیان اینکه هدف دیگر آمریکا از تقویت داعش این است که برای منطقه به خصوص مرزهای ایران اسلامی خطر آفرین باشد و دائماً مردم ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال تقویت داعش در افغانستان است

آمریکا به دنبال تقویت داعش در افغانستان است