مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-15سياسي

حجت الاسلام محی الدینی تأکید کرد: مسئولان فرهنگی مانع رواج سنت های غلط شوند


امام جمعه مهریز با بیان این که نباید سنت های غلط در جامعه به ویژه شهرهای مذهبی باب شود، گفت: خانواده مهمترین مرجع توسعه فرهنگی است و این مهم باید با همکاری مشترک مسئولان و والدین در شهرستان مهریز ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری اظهار کرد: دروان حکومت امام یازدهم از حساس ترین دوران تاریخ شیعه محسوب می شود.

چرا که در آن دوران شیعیان به صوت یک قدرت عظیم بودند.

وی افزود: خلفای زمان امام حسن عسکری(ع) از جانب ایشان احساس خطر کرده و به ویژه بشارت منجی که جهان را پر از عدل داد می کند بر کنترل و در حصر قرار دادن ایشان می افزود.

امام جمعه مهریز با اشاره به آغاز امامت ولایت حضرت قائم (ع) تصریح کرد: که سایه رحمت و لطف او همیشه بر سر شیعیانش مستدام و پابرجا خواهد بود.

حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: در زمان غیبت این آفتاب عالم تاب باید از ولایت فقیه با عملی قلبی و درونی تبعید و در انتظار فرج آن حضرت بنشینم.

وی با اشاره به ویژگی منتظر واقعی بیان کرد: پرهیز از گناه، انجام امر به معروف و نهی از منکر، انجام اعمال خیرف بصیرت داشتند و مبارزه با مفاسد به ساخت جامعه مهدی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محی الدینی تأکید کرد: مسئولان فرهنگی مانع رواج سنت های غلط شوند

حجت الاسلام محی الدینی تأکید کرد: مسئولان فرهنگی مانع رواج سنت های غلط شوند