مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-15سياسي

آیت الله مدرسی: بصیرت افزایی تنها راه شناخت حق از باطل است


امام جمعه موقت یزد با بیان این که توطئه های شوم آمریکا در لبنان به برکت مقاومت حزب الله و حمایت های ایران به بن بست رسیده است، گفت: آمریکا از ابتدا تاکنون دنبال ضربه زدن به جهان اسلام هستند و تنها راه مقابله با آن بصیرت افزایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته 23 مهرماه نماز جمعه دارالعباده، با اشاره به جنایات تشکیل می دهد، شیعیان و اهل تسنن اشتراکات بسیار زیادی دارند، اما در حالی که دشمن به شدت درصدد زدن ریشه اسلام است، شاهد اختلافات شدید میان مسلمانان هستیم.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: این اختلافات به جایی رسید که شاهد سربرآورده تکفیری ها بودیم تا کشتار میان مسلمانان را ترویج داده و دشمنان به نظاره این جنگ میان امت اسلامی بپردازند.

وی درباره تداوم بیماری کرونا در جامعه خاطرنشان کرد: ویروس خطرناک و منحوس کرونا مشکلات فراوانی به وجود آورده و صدمه های اقتصادی و اجتماعی و روانی زیادی را پدیده آورده است، اما متاسفانه برای رفع این بلا فقط به مسائل مادی بسنده و از راهکار های معنوی غفلت شده است.

آیت الله مدرسی افزود: کرونا یک بلا است و همانگونه که تحریم به عنوان یک بلا، موجب رشد و کمال ایران شده است، در صورت برخورد صحیح با کرونا می توان این بلا را به نعمت مبدل ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: بصیرت افزایی تنها راه شناخت حق از باطل است

آیت الله مدرسی: بصیرت افزایی تنها راه شناخت حق از باطل است