مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-15سياسي

ممنوعیت خروج مسؤولان از کشور بدون ثبت اموال در سامانه قوه قضاییه


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح کمیسیون قضایی مجلس درباره اموال مسؤولان گفت: طبق طرح کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزایش دارایی مسؤولان و همچنین خروج از کشور منوط به ثبت در سامانه قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید کاظم دلخوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شفافیت اموال تمامی مسؤولان باید مشخص شود، اظهار کرد: شفافیت اموال مسؤولان در هر سطحی منجر به اعتماد مردم به نظام و  آن مسؤول شده و تصویب طرح  شفافیت اموال مسؤولان به کشور کمک می کند.

وی با اشاره به طرح  کمیسیون قضایی مجلس درباره اموال مسؤولان گفت: این طرح یکی از بهترین طرح ها بوده و دارای بندهای متعددی است که بر آن اساس اموال و دارایی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی خانواده هایشان در یک سامانه ثبت می شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، خروج مسؤولان از کشور را منوط به ثبت دارایی های خود در سامانه قضایی دانست و افزود: طبق طرح کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزایش دارایی مسؤولان و همچنین خروج از کشور  منوط به ثبت در سامانه قوه قضاییه است.

 دلخوش با تأکید بر لزوم توجه نظارت  دستگاه های نظارتی بر روند و تغییرات اموال مسؤولان بیان کرد: محرمانه بودن طرح اموال مسؤولان در مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت خروج مسؤولان از کشور بدون ثبت اموال در سامانه قوه قضاییه

ممنوعیت خروج مسؤولان از کشور بدون ثبت اموال در سامانه قوه قضاییه