مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-15سياسي

اعضای کنگره 3535 شهید زنجان با رهبر انقلاب دیدار می کنند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: طبق برنامه اعلام شده اعضای ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان روز شنبه 23 مهر با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

- سیدشمس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه طی دو سال گذشته کمک های زیادی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره انجام شده است، گفت: این کمک ها باعث شد تا کارهای ارزشمندی انجام شود که در این راستا مسئولان کمیته های مختلف کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان تلاش زیادی در این زمینه انجام دادند.

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، بیان کرد: تا به امروز اقدامات خوبی از سوی سپاه استان و کمیته هایی که به همین منظور تشکیل داده ایم، انجام شده است که این اقدامات از خدمات عمومی و اجتماعی تا یادواره ها را در بر گرفته و در حال حاضر نیز شاهد برگزاری یادواره های شهرستانی در استان هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با یادآوری اینکه برای برگزاری مطلوب کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان 35 خدمت اصلی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این خدمات شامل ختم قرآن، ارائه بسته های معیشتی، اهدای خون، هدیه چادر، ساخت و مرمت خانه محرومان، آب رسانی به روستاها به نام شهدا، کانال کشی و زهکشی زمین های کشاورزی به نام شهدا و … بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کنگره 3535 شهید زنجان با رهبر انقلاب دیدار می کنند

اعضای کنگره 3535 شهید زنجان با رهبر انقلاب دیدار می کنند