مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-15سياسي

آب خلیج فارس به استان فارس می رسد


وزیر نیرو یکی از راهکارهای تأمین آب استان فارس را در استفاده از خلیج فارس عنوان کرد و گفت: تأمین آب سالم و پایدار استان فارس از سیاست های اصلی وزارت نیرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان که دیروز پنجشنبه 22 مهر همراه رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان فارس سفر کرده بود، پس از بازدید پروژه ها و طرح های شهرستان کازرون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای پروژه ها در شهرستان کازرون کند بوده و علی رغم شروع این پروژه ها در سال های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است.

وی با اشاره به پروژه سد نرگسی در شهرستان کازرون اضافه کرد: سد نرگسی جزو سدهای مهم استان فارس محسوب شده و نقش کلیدی برای شهرستان کازرون از نظر تأمین آب کشاورزی، شرب و صنعت دارد.

وزیر نیرو با بیان اینکه در حال حاضر سد نرگسی حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد این سد حداکثر تا پایان سال آینده به مرحله آبگیری برسد و به مرور مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: نکته مهم در خصوص سد نرگسی، اجرای شبکه آبیاری است که این مهم نیز تا پایان سال آینده به صورت خط اجرا خواهد شد و آب موردنیاز برای شهر و زمین های کشاورزی تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب خلیج فارس به استان فارس می رسد

آب خلیج فارس به استان فارس می رسد