مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-15پزشكي

«رازی» منتظر پاسخ وزارت بهداشت/ تولید دُز استنشاقی واکسن کووپارس


رییس موسسه واکسن و سرم سازی رازی ضمن تشریح جزییات مطالعات بالینی واکسن کووپارس و با بیان اینکه گزارش کامل تحقیقات این واکسن به وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ارائه شده است، - گفت: با این حال هنوز پاسخی از این سازمان برای اجازه مصرف عموم واکسن کووپارس دریافت نکرده ایم.

دکتر علی اسحاقی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ارائه نتایج و مستندات واکسن کووپارس انتستیتو رازی، با بیان اینکه گزارش کامل واکسن رازی را به وزارت بهداشت و غذا و دارو ارائه دادیم، گفت: گزارش های کامل تحقیقات در فاز یک و دو مطالعات را به شکل 100 درصدی به وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ارائه کردیم و خلاصه فاز سوم مطالعات نیز برای وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ارسال شده است، اما هنوز پاسخی از این سازمان برای اجازه مصرف عموم نگرفتیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که قرار بود در شروع فاز سوم کار آزمایی بالینی مجوز اضطراری تزریق واکسن به ما داده شود که محقق نشد.

همچنین قرار بود شهریور ماه 5 میلیون دُز تولید و تولید کردیم اما وقتی با عدم صدور مجوز روبرو شدیم، دلیلی برای انبار نداشتیم.

جزییات مطالعات بالینی واکسن کووپارس اسحاقی درباره مطالعات بالینی انجام شده در واکسن کووپارس، گفت: فاز اول مطالعات بر روی 133 نفر که 13 نفر پیش قراول بوده اند و 120 نفر در چهار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رازی» منتظر پاسخ وزارت بهداشت/ تولید دُز استنشاقی واکسن کووپارس

«رازی» منتظر پاسخ وزارت بهداشت/ تولید دُز استنشاقی واکسن کووپارس