مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-15سياسي

فرهنگ حمایت از سرمایه گذار در گیلان پایین است


نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به فرهنگ پایین حمایت از سرمایه گذار در این استان، گفت: شهرک های صنعتی گیلان به همین دلیل حال خوبی ندارند.

- ، سید کاظم دلخوش شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با شبکه باران با اشاره به تصویب طرح شفافیت اموال مسئولان، گفت: کمیسیون قضایی مجلس درباره اموال مسئولان طرحی تهیه کرده که بندهای متعددی دارد و مطابق با آن اموال و دارایی کارگزاران و خانواده هایشان باید در یک سامانه قضایی ثبت شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه طبق قانون و خروج از کشور و افزایش دارایی مسئولان منوط به ثبت در سامانه قوه قضاییه است، افزود: طی چند روز اخیر درباره محرمانه بودن طرح اموال مسئولان در مجلس بحث و بررسی کردیم و تغییرات اموال مسئولان باید تحت نظارت بخش ها و دستگاه های مربوطه باشد.

ضرورت حمایت از تولید کننده وی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید کنندگان و عدم توقف چرخه تولید، گفت: بسیاری از کارخانجات توقیف یا راکد شده بودند اما طی چند وقت اخیر اقدامات مثبتی در این باره انجام شده لذا باید قوانینی تصویب شود که به نفع تولید کنندگان و سرمایه گذارانی که از نوسانات بازار آسیب دیده اند باشد.

دلخوش با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه ها برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر افزایش قیمت ها تصویب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ حمایت از سرمایه گذار در گیلان پایین است

فرهنگ حمایت از سرمایه گذار در گیلان پایین است