مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-14سياسي

مشورت کردن از وجوه اصلی شناخت مشکلات است


استاندار لرستان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد بر تعامل، همکاری و استفاده از ظرفیت های قانون برای رفع مشکلات تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد بر تعامل، همکاری و استفاده از ظرفیت های قانون برای رفع مشکلات تاکید کرد.

دکتر فرهاد زیویار در این دیدار گفت: مشورت کردن از وجوه اصلی شناخت مشکلات است و باید با تعامل، همکاری و استفاده از ظرفیت های قانون برای رفع مشکلات کوشید.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در رفع مشکلات مردم استان عملا موفق باشیم، در لرستان توجه به قانون و آشنایی با آن بسیار مهم بوده و بدیهی است اگر شناخت از قانون کافی باشد در عمل نیز موفقتر خواهیم بود.

زیویار ادامه داد: در لرستان پروژه های ناتمام، تعطیل شده و کلنگ زنی شده ای وجود دارد که علیرغم سرمایه گذاری های بالا متاسفانه به نتیجه نرسیده و دلیل آن عدم شناخت کافی از ظرفیت های قانون و وجود برخی از کج سلیقگی هاست.

نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: عدم واگذاری برخی پروژه ها به سرمایه گذاران دارای اهلیت و توانمند یکی دیگر از دلایل مهم به نتیجه نرسیدن پروژه های عمرانی و اقتصادی در لرستان است که باید در ادامه با استفاده از روش های قانونی تعریف شده تعیین تکلیف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشورت کردن از وجوه اصلی شناخت مشکلات است

مشورت کردن از وجوه اصلی شناخت مشکلات است