مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-14اجتماعي

پروانه کار رانندگانی که واکسن کرونا نزنند، تمدید نمی شود


مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: پروانه کار رانندگان تاکسی که در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت نمی کنند و از تزریق واکسن امتناع می کنند، - ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: پروانه کار رانندگان تاکسی که در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت نمی کنند و از تزریق واکسن امتناع می کنند، تمدید نخواهد شد.

هادی خدادادی 22 مهرماه با بیان اینکه تعدادی از رانندگان تاکسی در طرح واکسیناسیون رانندگان حمل ونقل عمومی مشارکت نمی کنند، اظهار کرد: مطابق ابلاغیه معاونت حمل ونقل و ترافیک سازمان شهرداری ها و اتحادیه تاکسی رانی شهری کشور، در صورتی که این افراد بدون عذر موجه پزشکی از تزریق واکسن کرونا امتناع کنند، محدودیت هایی برای آن ها اعمال می شود و پروانه فعالیت آن ها تمدید نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر، امکان واکسیناسیون کرونا برای ناوگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی شهر کرمان فراهم شده، گفت: با توجه به اینکه رانندگان سیستم حمل ونقل عمومی در خطر بیشتری هستند، امتناع از واکسیناسیون به صلاح رانندگان نیست.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان به ابتلای تعدادی از رانندگان تاکسی از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه کار رانندگانی که واکسن کرونا نزنند، تمدید نمی شود

پروانه کار رانندگانی که واکسن کرونا نزنند، تمدید نمی شود