مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-14سياسي

سردار فدوی: کشورهای همسایه یک خانواده هستند/ در معرض شیطنت ها قرار نگیریم


جانشین فرمانده کل سپاه نسبت به خبرسازی برخی رسانه های غربی درباره رزمایش های اخیر در شمال غرب کشور واکنش نشان داد و گفت: همه کشورهای همسایه به مثابه افراد درون یک خانواده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسمی که به مناسبت چهلمین روز درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های شخصیتی سرلشکر فیروزآبادی، گفت: سرلشکر فیروزآبادی در طول مدت زمان بسیاری که به حکم رهبری عهده دار ریاست ستاد کل نیروهای مسلح بود، مدیریت خوبی داشت.

وی شجاعت را مهمترین ویژگی سرلشکر فیروزآبادی دانست و افزود: یکی از ویژگی های فیروزآبادی که باید از آن یاد شود و من شاهد آن بودم، شجاعت وی در جاهایی نظیر دفاع از اساس و مبنای انقلاب، ولایت و سپاه بود که افراد خیلی کم شجاعت به خرج می دهند؛ در ماجرایی که تعدادی از عزیزان خود سپاه هم حضور داشتند و شیطنتی راجع به سپاه در حال شکل گیری بود، فیروزآبادی شجاعتی از خود نشان داد که منحصر به فرد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: چون در آنجا به عنوان رییس ستاد کل و همچنین فردی انقلابی و فردی که برای سال های طولانی از نزدیکان رهبری بود، شجاعت سیدی خود را نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: کشورهای همسایه یک خانواده هستند/ در معرض شیطنت ها قرار نگیریم

سردار فدوی: کشورهای همسایه یک خانواده هستند/ در معرض شیطنت ها قرار نگیریم