مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-14سياسي

همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند


استاندار همدان از حمایت استانداری از شهردار جدید همدان خبر داد و گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان از حمایت استانداری از شهردار جدید همدان خبر داد و گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی پنج شنبه 22 مهرماه در جلسه مشترک با شورای شهر همدان و شهردار جدید همدان، اظهار کرد: استانداری با تمام توان در جهت توسعه شهری از شهرداری همدان حمایت می کند و این سیاست که در گذشته بود ادامه خواهد داشت.

شاهرخی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند تا خدمت به مردم شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: شورا و شهرداری از مشاورین و مدیران کارآمد و خوش فکر استفاده کند و پروژه های ماندگار در شهر اجرا شود تا برای شهر درآمدزایی و رفاه را با هم داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه افق نگاه و برنامه های ما در همدان باید بلند و توسعه محور باشد، مطرح کرد: همدان از گذشته تا امروز مهد تاریخ و تمدن بوده و همین سابقه بالای فرهنگی و تاریخی باعث شده که رسالت و وظیفه ما سنگین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند

همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند