مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-14اجتماعي

ثبت 3 میلیون و 600 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های اردبیل


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: میانگین سرعت متوسط در استان 71 کیلومتر بر ساعت است که از این تعداد 3 میلیون و 600 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

- ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از محور اردبیل سرچم با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل بیش از 6 میلیون تردد به ثبت رسیده است اظهار کرد: جهت اندازی گیری و رصد این تعداد تردد در جاده های مواصلاتی استان دستگاه های پیشرفته و دقیقی در نقاط مختلف جاده ها نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت ترددها در جاده های مواصلاتی و بررسی آمار در 6 ماه گذشته سال صورت گرفته است افزود: بر اساس بررسی راهداران و ثبت دستگاه های پیشرفته جاده ها محورهای بران قره آغاج در مسیر پارس آباد – مشکین شهر کنگرلو و گرمی بیله سوار دارای بیشترین تخلف تردد سرعت غیرمجاز هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تمام تلاش این مجموعه را تأمین ایمنی مسافران و رانندگان در جاده ها عنوان کرد و گفت: در این زمینه دوره های آموزش های متعددی در ارگان ها و سازمان ها انجام گرفته تا رانندگان بیش تر با نحوه رانندگی مطمئن و ایمن در جاده ها آشنا شوند.

وثوقی بیش ترین موارد تخلف و بی دقتی رانندگان در جاده ها را اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس آمار ثبت شده عدم رعایت فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 3 میلیون و 600 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های اردبیل

ثبت 3 میلیون و 600 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های اردبیل