مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-14پزشكي

اختصاص سهمیه واکسن پاستو کووک برای تزریق به دانش آموزان 12 تا 18 سال در رفسنجان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: سهمیه ای از واکسن پاستو کووَک جهت تزریق به دانش آموزان 12 تا 18 سال به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص پیدا کرده که زمان تزریق این واکسن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

- اختصاص سهمیه واکسن "پاستو کووک" برای تزریق به دانش آموزان 12 تا 18 سال در رفسنجان ایسنا/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: سهمیه ای از واکسن " پاستو کووَک " جهت تزریق به دانش آموزان 12 تا 18 سال به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص پیدا کرده که زمان تزریق این واکسن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

زهره سامره در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متقاضیان دریافت واکسن برکت نوبت اوّل، می توانند صبح جمعه 23 مهرماه جاری با در دست داشتن کارت ملی به مصلی رفسنجان مراجعه و این واکسن را تزریق کنند.

وی افزود: همچنین افرادی که متقاضی واکسن آسترازنکا هستند می توانند روز یکشنبه هفته آینده با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون مصلی نوبت اوّل این واکسن را تزریق کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین بیان کرد: سهمیه ای از واکسن پاستو کووَک جهت تزریق به دانش آموزان 12 تا 18 سال به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص پیدا کرده که زمان تزریق این واکسن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه واکسن پاستو کووک برای تزریق به دانش آموزان 12 تا 18 سال در رفسنجان

اختصاص سهمیه واکسن پاستو کووک برای تزریق به دانش آموزان 12 تا 18 سال در رفسنجان