مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-14سياسي

تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رادیو ایران، به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) ویژه برنامه های باغ ارغوان، - رادیو ایران ویژه برنامه های مختلفی را در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رادیو ایران، به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) ویژه برنامه های باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست، دور عاشقان، حرفی از نام تو، به نام عشق، و در همین نزدیکی روی موج رادیو ایران می رود.

باغ ارغوان با اجرای مریم نشیبا و به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پنج شنبه 22 مهر با نگاه مذهبی و اتحاد ملی به موسیقی ها و نوا های آیینی، ساعت 15 پخش می شود.

خانه دوست اینجاست 22 و 23 مهر با موضوع چگونه زینت امام زمان (عج) باشیم بر پایه حدیثی از امام حسن عسگری علیه السلام و با حضور حجت الاسلام آقا بابا و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای فاطمه میناخانی ساعت 17شنیده می شود.

با کارشناسی احمد صادقی دور عاشقان به موضوع سخاوت و بخشندگی امام حسن عسگری و کمک آن امام به مردم می پردازد این برنامه بعد از خبر ساعت22پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)

تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)