مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-14دانش

رقابت بیش از 4 هزار داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: در آزمون وکالت 1400 مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در کشور 81 هزار نفر و در استان اصفهان بیش از 4 هزار و 400 داوطلب فردا با هم رقابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان، نرگس صلواتی از برگزاری آزمون بزرگ وکالت 1400 در سه حوزه امتحانی در استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: آزمون وکالت 1400 مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران روز جمعه 23 مهرماه و همزمان با سراسر کشور در 3 حوزه امتحانی در استان اصفهان برگزار می شود.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با بیان اینکه این آزمون در 3 حوزه دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد واحد نجف آباد و دانشگاه پیام نور واحد شاهین شهر برگزار خواهد شد؛ افزود: در آزمون وکالت 1400 مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در کشور 81 هزار نفر و در استان اصفهان بیش از4هزار و 400 داوطلب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه امسال همانند سال گذشته مجری این آزمون سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود، درباره جزییات آزمون گفت: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق تجارت، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، متون فقه، حقوق ثبت و حقوق اساسی منابع سوالات آزمون امسال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 4 هزار داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه

رقابت بیش از 4 هزار داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه