مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-13سياسي

معاون وزیر کشور: کمک به توسعه جزایر اولویت اصلی وزارت کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک دین پرست دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، در حاشیه برگزاری نشست بررسی روند اجرای سند توسعه پایدار جزایر در سیستان و بلوچستان بازدید صورت خواهد گرفت.

دین پرست ادامه داد: این بازدیدها با هدف ارزیابی روند اجرایی پروژه ها و موانع و مشکلاتی که احتمالاً در مسیر اجرای آن ها وجود دارد صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به بررسی اقدامات انجام شده درخصوص سند توسعه جزایر استان، عنوان کرد: برخی از موضوعات مربوط به استان است که ان شاءا.

با پیگیری هایی استاندار هرمزگان به نتیجه خواهد رسید و برخی موضوعات نیازمند طرح  در کارگروه ملی است که پیگیری لازم در این خصوص انجام می گیرد.

دین پرست همچنین با بیان اینکه خوشبختانه مشکلات واحدهای تولیدی در هرمزگان بحرانی نیست، گفت: خوشبختانه کارگروه رفع موانع تولید هرمزگان در سطح کشور عملکرد خوبی داشته است.

دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور افزود: موضوع بازگشت واحدهای تولیدی تحت تملک شبکه بانکی به چرخه تولید، اشتغال واحدهای تولیدی،  بررسی واحدهای غیرفعال برای افزایش ظرفیت تولید و کمک به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای اجرای ماده 61 قانون رفع موانع تولید در نشست کارگروه تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: کمک به توسعه جزایر اولویت اصلی وزارت کشور است

معاون وزیر کشور: کمک به توسعه جزایر اولویت اصلی وزارت کشور است