مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-13اقتصادي

چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو در سایت آنی رو


آنی رو، سامانه پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی است که ترددکنندگان آزادراهی می توانند با مراجعه به سایت این سامانه نسبت به استعلام بدهی و پرداخت عوارض آزادراهی خود اقدام کنند.

- آنی رو، سامانه پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی است که ترددکنندگان آزادراهی می توانند با مراجعه به سایت این سامانه نسبت به استعلام بدهی و پرداخت عوارض آزادراهی خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آنی رو ، این سامانه اخیراً سرویس پرداخت خودکار عوارض آزادراه های تحت پوشش را از طریق کیف پول آنلاین، فعال کرده، بنابراین رانندگان می توانند با مراجعه به سایت آنی رو و ثبت نام در این سامانه، سرویس پرداخت خودکار عوارض را فعال و کیف پول آنلاین خود را شارژ کنند.

در این صورت فقط لازم است برای شارژ مجدد کیف پول به سایت آنی رو مراجعه کنند.

برای ثبت عوارض خودرو و پرداخت آنلاین آن لازم نیست از باجه های خاصی عبور کنید، بلکه عبور شما به وسیله دوربین های آنی رو ثبت می شود.

رانندگان تا هفت روز پس از صدور قبض عوارض می توانند اقدام به پرداخت آن کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه راهنمایی و رانندگی خواهند شد.

همچنین آنی رو برای آن دسته از ترددکنندگان که از آزادراه های تحت پوشش عبور می کنند و به هر دلیلی مایل به پرداخت اینترنتی نیستند، کیوسک هایی را در نظر گرفته که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو در سایت آنی رو

چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو در سایت آنی رو