مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-13اقتصادي

وزیر صنعت کارخانه های تعطیل فارس را بازدید کند


صنایع نیمه جان فارس منتظر تدبیر دولت هستند و به نظر می رسد بررسی مشکلات کارخانجات مهم اما تعطیل و نیمه فعال شیراز و استان فارس می تواند در برنامه های کاری وزیر صنعت قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از جمله اهدافی که رییس جمهور دولت سیزدهم در سفرهای استانی خود تعریف کرده است بررسی مسائل مردم و برطرف کردن تمامی مشکلاتی است که در سطح استان ها وجود دارد و از این رو یکی از مهمترین اهداف به سفرهای استانی برطرف کردن مشکلات مردم است.

مشکلات ویژه ای در استان فارس در حوزه اقتصاد وجود داشته که اگر این مشکلات برطرف شود شاهد خواهیم بود که علاوه بر اینکه نرخ بیکاری واقعی در استان فارس کاهش می یابد می توان نسبت به سرمایه گذاری در طرح ها زیربنایی و توسعه محور اقدام کرد.

از سویی مردم از دولت سیزدهم انتظار داشته که نسبت به برطرف کردن مشکلات اقتصادی موجود در استان اقدام کند و برنامه ای ویژه برای برطرف کردن این مشکلات داشته باشد تا کارخانه های که پیش از این فعالیت می کردند اما اکنون تعطیل شده اند به چرخه تولید بازگردند.

کارخانه هایی نظیر آزمایش، مخابرات راه دور، کابل سازی و زیمنس از جمله واحدهایی هستند که پیش تر فعالیت اقتصادی قابل توجهی در سطح استان و کشور داشتند اما این روزها یا تعطیل شده اند یا فعالیت آنان به قدری کاهش پیدا کرده که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت کارخانه های تعطیل فارس را بازدید کند

وزیر صنعت کارخانه های تعطیل فارس را بازدید کند