مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-13بين الملل

هشدار سازمان ملل درباره خطر قحطی در کره شمالی


یکی از کارشناس حقوق بشر سازمان ملل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، افراد آسیب پذیرتر کره شمالی به دلیل اوضاع بد اقتصادی در این کشور که در نتیجه قرنطینه مرتبط با کروناست، - یکی از کارشناس حقوق بشر سازمان ملل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، افراد آسیب پذیرتر کره شمالی به دلیل اوضاع بد اقتصادی در این کشور که در نتیجه قرنطینه مرتبط با کروناست، در معرض خطر جدی قحطی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، کره شمالی از اوایل سال گذشته میلادی برای جلوگیری از ورود پاندمی کرونا تدابیر شدیدی را وضع کرده و از وضعیت بد اقتصادی رنج می برد و تجارت خود را با چین نیز تا حدی متوقف کرده است.

در ژوئن سال جاری میلادی، کیم جونگ اون رهبری کره شمالی اذعان داشت که با بحران غذایی جدی در کشورش مواجه هستند و زنگ خطر را به دلیل اوضاع نابسامان در بخش کشاورزی به صدا درآورد.

در همان ماه وی اعلام کرد که اوضاع تامین مواد غذایی در کره شمالی رو به وخامت است.

در همین حال، توماس اوجی کویینتانا گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در جدیدترین گزارش خود درباره وضعیت غذایی در کره شمالی، اعلام کرده است مردم عادی این کشور برای زندگی و تامین نیازهای اولیه خود دچار چالش هستند و اوضاع بشری در این کشور در حال تبدیل شدن به یک بحران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل درباره خطر قحطی در کره شمالی

هشدار سازمان ملل درباره خطر قحطی در کره شمالی