مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-13سياسي

کرمانشاه نماد وحدت اسلامی در کشور است


مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه نماد وحدت اسلامی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی افزود: احیا ارزش های اخلاقی و تکریم سیره نبوی مورد تاکید هفته وحدت بوده و اگر حکومت اسلامی از سیره نبوی فاصله گیرد دچار گمراهی خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه تصریح کرد: هفته وحدت متعلق به تمام مسلمانان و مسئولین حکومت اسلامی در جهان است و حفظ وحدت سبب خنثی سازی نقشه دشمنان برای تفرقه افکنی در جامعه مسلمانان خواهد شد.

فاضلی با اشاره به تفرقه افکنی دشمنان در جامعه مسلمانان، بیان کرد: دشمنان برای تسلط بر مسلمانان به دنبال تفرقه افکنی به واسطه قبیله گرایی، مذهب گرایی و مسائل سیاسی است و امام خمینی (ره) فرمودند ایجاد خدشه در وحدت اسلامی خواسته یا ناخواسته خیانت به اسلام است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی مسجد شیعیان در افغانستان، گفت: دشمنان اسلام به نام اسلام باعث رخ دادن چنین وقایعی دردناکی در افغانستان شدند و کودکان بیگناه بسیاری را قتل رساندند و این حادثه تروریستی توسط علمای شیعه و اهل سنت محکوم شده است.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه نماد وحدت در کشور بوده و اکثریت جامعه شیعه و اهل سنت بدون هیچ مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه نماد وحدت اسلامی در کشور است

کرمانشاه نماد وحدت اسلامی در کشور است