مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-13سياسي

ضرورت مشارکت همه در امور خیر


نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا مشارکت در امور خیر در جامعه گسترش یابد، مجموعه خیران استان را مجموعه ای پر برکت توصیف کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا مشارکت در امور خیر در جامعه گسترش یابد، مجموعه خیران استان را مجموعه ای پر برکت توصیف کرد.

آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه 21 مهرماه در همایش یاوران وقف و تجلیل از واقفان، خیران، متولیان، هیئت امنا، خدام و اصحاب رسانه فارس به روایتی از ائمه معصومین اشاره کرد که در آن تأکید شده است که مسلمان نیست کسی که یکی فریاد دادخواهی کند و جوابش را ندهد و گفت: یعنی این کمک کردن تنها برای مسلمانان نیست بلکه برای هر کسی که نیازمند است.

او با بیان اینکه طبق آموزه های دین اسلام نمی توانیم نسبت به نیازمندان بی ‎تفاوت باشیم، از خدمات واقفان قدردانی و اضافه کرد: واقفانی که از خود خیرات و برکاتی به جا گذاشته و از این دنیا رفته اند، حقیقتاً زنده هستند، چرا که همیشه به خیر و نیکی از آنان یاد می شود.

آیت الله دژکام با بیان اینکه امروز در جامعه نیازهای زیاد و سنگینی وجود دارد و موقوفاتی نیز در راستای رفع همین نیازها هست، اضافه کرد: علیرغم این، باز هم نیاز است تا افراد نیک اندیشی که توانایی دارند، در امورات خیر شرکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت همه در امور خیر

ضرورت مشارکت همه در امور خیر