مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-13اجتماعي

سفر به سوریه پس از یک دهه/ چه کسی به کاروان های غیرمجاز سوریه مجوز می دهد؟


با وجود اینکه هنوز سفر به سوریه آغاز نشده، عده ای کاروان غیرمجاز راه انداخته اند، اما سؤال اینجاست که چطور ممکن است این سفرها که باید اسامی افراد از طریق برخی نهادها تأیید شود، - حرم حضرت زینب (س) در سوریه کاروان های غیرمجاز سوریه فعال شده اند با این وجود، در روزهای اخیر پس از اینکه برخی افراد در ایام محرم و صفر زائران را جذب کرده و به عتبات اعزام کردند، حالا درصدد جذب زوار برای برقراری سفر به سوریه هستند؛ تا جایی که با تبلیغات گسترده کاروان زیارتی سوریه راه انداخته اند و در روزهای آینده نیز اولین کاروان را اعزام خواهند کرد.

کاروان های غیرمجاز سوریه چگونه زائران را اعزام می کنند نکته اینجاست که سفر سوریه که به دلایل امنیتی برای هر کسی امکان پذیر نیست و برای تشرف به این سفر معنوی باید از برخی نهادها و سازمان ها تأییدیه گرفت، چطور ممکن است انجام شود و کسی هم جلوی کاروان های غیرمجاز را نگیرد؟ از طرفی هم سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا که متولی این اعزام ها هستند، نمی توانند کاروان ببرند و برای این سفرها باید منتظر تأیید مقامات باشند.

علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ما برای برقراری سفرهای زیارتی به سوریه آمادگی داریم، به خبرنگار فارس می گوید: سفرهای زیارتی به سوریه، عربستان و عراق به صورت انحصاری در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به سوریه پس از یک دهه/ چه کسی به کاروان های غیرمجاز سوریه مجوز می دهد؟

سفر به سوریه پس از یک دهه/ چه کسی به کاروان های غیرمجاز سوریه مجوز می دهد؟