مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-13سياسي

انتصاب رییس ستاد اجرایی سند توسعه فناوری های نرم


سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی پرویز کرمی را به عنوان رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ستاری در این حکم خطاب به کرمی آورده است: نظر به ضرورت اجرا، هماهنگی و نظارت مستمر و مستقیم بر سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم در چارچوب مفاد و مصوبات شورای ستاد در پرتو ارزش های متعالی اسلام و رعایت اصول و منشور اخلاقی دولت سیزدهم، جنابعالی را که از مراتب تعهد و تخصص در حوزه فناوری های نرم، فرهنگی و صنایع خلاق برخوردارید با حفظ سمت دبیری ستاد به عنوان رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب می کنم.

انتظار است با برنامه ریزی قوی و پویا، زمینه را برای افزایش کارایی، اثربخشی، هماهنگ سازی و توسعه ظرفیت ها در تحقق اهداف سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم آورید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم از خداوند متعال خواستارم.

سندی برای ارتقا جایگاه ایران این سند در چارچوب دستیابی به نظام نوآوری کارآمد صنایع فرهنگی و خلاق و ارتقای کمی و کیفی محصولات و خدمات فرهنگی و خلاق بومی تدوین شده است.

البته تاکید بر استفاده از دانش فنی و فناوری های مربوطه، بهبود فضای کسب و کار، افزایش بهره وری و رشد نوآوری های اجتماعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس ستاد اجرایی سند توسعه فناوری های نرم

انتصاب رییس ستاد اجرایی سند توسعه فناوری های نرم