مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-13اجتماعي

امکانات و مکان های تفریحی استان زنجان نیازمند توسعه


کارشناس غنی سازی اوقات فراغت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: یکی از عوامل موثر در پرورش افراد و جوانان سالم تر استفاده از برنامه های اوقات فراغتی درست و سالم است.

- ایسنا/زنجان کارشناس غنی سازی اوقات فراغت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: یکی از عوامل موثر در پرورش افراد و جوانان سالم تر استفاده از برنامه های اوقات فراغتی درست و سالم است.

پریسا فتحی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان، اظهار کرد: اوقات فراغت درست و سالم در سلامت افراد و جلوگیری از برخی مشکلات مانند ایجاد آسیب های اجتماعی مانند برای جوانان، تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت خوب و سالم تاثیر زیادی در فرهنگ جامعه و حتی توسعه اقتصادی و اجتماعی آن دارد، افزود: افراد جامعه مخصوصا جوانان، سرمایه های یک جامعه هستند و جوامع برای توسعه و پیشرفت نیاز به افراد سالم دارند که یکی از عوامل موثر در پرورش افراد و جوانان سالم تر، استفاده از برنامه های اوقات فراغتی درست و سالم است.

این مسئول با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا اوقات فراغت را نیز تحت تاثیر قرار داده و ما سعی کرده ایم روش های خود برای اوقات فراغت جوانان را تغییر داده و روی فعالیت های فضای مجازی تمرکز کنیم، تصریح کرد: هر شهر و استانی شرایط خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و مکان های تفریحی استان زنجان نیازمند توسعه

امکانات و مکان های تفریحی استان زنجان نیازمند توسعه