مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-13سياسي

رییس کانون وکلا: طرح «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» موجب اشتغال نخواهد شد


رییس کانون وکلای دادگستری مرکز می گوید طرح «تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار» موجب اشتغال نخواهد شد.

- رییس کانون وکلا: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار موجب اشتغال نخواهد شد رییس کانون وکلای دادگستری مرکز می گوید طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار موجب اشتغال نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل مالکی در واکنش به تصویب طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در مجلس شورای اسلامی نوشت: طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب وکار در حوزه نهادهای حرفه ای حقوقی و به ویژه وکالت دادگستری نه تنها موجب اشتغال نخواهد شد، بلکه موجب ایجاد سراب اشتغال می گردد.

در کشوری که زیرساخت های توسعه خدمات حقوقی فراهم نشده و وکالت دادگستری الزامی نگردیده است و به جای فرهنگ سازی وکالت هر روز در صداوسیما و سایر رسانه ها بر طبل وکیل ستیزی و مشوه جلوه دادن چهره وکیل کوبیده می شود و در کشوری که بیش از 25٪ وکلای شاغل آن توان پرداخت هزینه تمدید پروانه وکالت خود را ندارند و بیش از ٪40 وکلای جوان ما بیکار هستند و حتی به صورت گروهی هم توانایی اجاره یک دفتر وکالت را ندارند.

چگونه می خواهند به یک باره تعداد وکلا را چندین برابر افزایش دهند؟ آیا افزودن بر تعداد وکلای بیکار و تبدیل فارغ التحصیل بیکار آن هم با حداقل نمره قبولی به وکیل بیکار موجب اشتغال جوانان خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون وکلا: طرح «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» موجب اشتغال نخواهد شد

رییس کانون وکلا: طرح «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» موجب اشتغال نخواهد شد