مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-13سياسي

اجرای پنجمین نمایش محیطی «نقطه رهایی»


پنجمین نمایش محیطی «نقطه رهایی»، با همت گروه های جهادی چمشه کوثر و شهید علیرضامقصودی، به تهیه کنندگی محمد جواد و محسن فخیم جو و به کارگردانی مهدی فخیم جو و با همکاری سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ و شهرداری تهران با محوریت شهید شاهرخ ضرغام به مدت 10 شب اجرا شد.

- پنجمین نمایش محیطی نقطه رهایی ، با همت گروه های جهادی چمشه کوثر و شهید علیرضامقصودی، به تهیه کنندگی محمد جواد و محسن فخیم جو و به کارگردانی مهدی فخیم جو و با همکاری سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ و شهرداری تهران با محوریت شهید شاهرخ ضرغام به مدت 10 شب اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از روش های موثر در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های والای هشت سال دفاع مقدس این گنجینه تمام نشدنی فرهنگی و معنوی و نیز مقاومت فعال در قبال عملیات جنگ نرم دشمن، انتقال پیام دفاع مقدس در قالب هنر نمایش است؛ که به فرموده مقام معظم رهبری اثر یک نمایش معادل با هفت منبر و بلکه بیشتر است.

بر این اساس امسال نیز با توجه به اندوخته و تجربه سپاه تهران بزرگ و گروه های جهادی چشمه کوثر و شهید علیرضامقصودی در گرد آوری مجموعه ای از نیروی انسانی مستعد و دغدغه مند ، اقلام و تجهیزات و نیز محتوای فاخر ، اقدام به برپایی رزم نمایش هنری و تعاملی در مجاورت فضای مناسب و معنوی مقبره الشهداء دانشگاه امام حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پنجمین نمایش محیطی «نقطه رهایی»

اجرای پنجمین نمایش محیطی «نقطه رهایی»