مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-13سياسي

رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب شد


سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی پرویز کرمی را به عنوان رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاری در این حکم خطاب به کرمی آورده است: نظر به ضرورت اجرا، هماهنگی و نظارت مستمر و مستقیم بر سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم در چارچوب مفاد و مصوبات شورای ستاد در پرتو ارزش های متعالی اسلام و رعایت اصول و منشور اخلاقی دولت سیزدهم، جنابعالی را که از مراتب تعهد و تخصص در حوزه  فناوری های نرم، فرهنگی و صنایع خلاق برخوردارید با حفظ سمت دبیری ستاد به عنوان رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب می کنم.

انتظار است با برنامه ریزی قوی و پویا، زمینه را برای افزایش کارایی، اثربخشی، هماهنگ سازی و توسعه ظرفیت ها در تحقق اهداف دولت سیزدهم از خداوند متعال خواستارم.

  سندی برای ارتقا جایگاه ایران این سند در چارچوب دستیابی به نظام نوآوری کارآمد صنایع فرهنگی و خلاق و ارتقای کمی و کیفی محصولات و خدمات فرهنگی و خلاق بومی تدوین شده است.

البته تاکید بر  استفاده از دانش فنی و فناوری های مربوطه، بهبود فضای کسب و کار، افزایش بهره وری و رشد نوآوری های اجتماعی از اهداف اولیه و اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب شد

رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب شد